Kayra12 bende aynı dertten muzdaribim kızım 45 günlük meme-mama birlikte gidiyoruz doğduğundan beri.ilk hafta kilo alımı hiç olmamıştı sonra sarılık başladı doktor mama takviyesi verdi.30 cc ile başladık sonra 45 cc şimdi 60 cc, 3 saatte bir önce emzirip sonradan mama veriyorum. Son kontrolümüzde sordum doktora mamayı bıraktırmak istiyorum sütüm geliyor bütün gün memede emiyor dedim, ilk 10 gün deneyelim kilo kaybı olucakmı onu görmemiz lazım dedi, şuan kilo alımı gayet iyi ama benim şuan cesaretim yok çünkü çok huysuz kızım üç-dört gündür bide mamayı kesersek daha kötü olmasından korkuyorum.