Semanurryol Arkadaşlar geçen sene hamileyken happmom kullanıyordum ve o kadar çok faydalandım ki orada bana yardımcı olan bi çok arkadas oldu bir çok bilgi edindim. Daha sonra buraya geçtim burdada bilgi edindiğim arkadaslar oldu. Ama gel gelelim artık forum kavga etme alanına dönüştü. Her postta bi dalga gecmeler, alay etmeler, soru üzerinden insanların gorüşüne saygı duymamalar falan başladı. Sizce de bu durum yanlıs değil mi? Hepimiz anneyiz ve hepimiz hassas bir dönemden geçiyoruz kalp kırmak niye? Hele birde helallesemeyecek durumda ağır seyler söylüyoruz birbirimize. Yapmayın , etmeyin nolur. Anneler bastacı değil midir ee hepimiz anne değil miyiz ?. Hepimiz fedakadariz hepimiz merhametliyiz. Merhametimizi her insana gösterelim evlatlarimiza örnek olalim. En önemlisi kardes gibi candan birbirimize yardimda bulunalim kalp kirmayalim🙋🏻♀️⚘ Var mısınız😊
ayis Semanurryol 😊 aynen çok çok haklısınız ..birbirimizin yorumlarına saygı duymak zorundayız kimse kimsenin yaşam şartlatırını bilemez
Semanurryol ayis Dimi kesinlikle öyle herkesin yaşam şartlari düşünceleri farklı olabilir bu çok normal 😊
Ozgemir05 Semanurryol evet canım katılıyorum kimse kimsenin paylaşımına yorum yapmak zorunda değil kap kırmanın bi anlamı herkesin o an neler yaşadığını bilemiyoruz destek ol ak isteyenler olsun istemeyen okumadan çıksın
Semanurryol Ozgemir05 Kesinlikle. Yani güzelce uyarılabilir eğer sayfaya uygun bi paylaşım değilse ama dalga geçmek, sert bir şekilde uyarmak hiç hoş değil canım
Semanurryol [bilinmeyen] Evet herkes özgür ama biraz daha dikkatli olunması gerekmez mi😊 Ben sadece bunu belirttim düşüncenize saygı duyarım tabiki😊