9 ay olmamıza 5 gün var sadece anne sütü ve yoğurt yiyordu ta ki dün bugün kavanoz mama verdim vermesemiydim ( tam tahıllı sütlaç ve çilekli yoğurtlu kavanoz mama )
dün ve bugün ıkına ıkına bi hal oluyor normal kıvamdan daha katı kremsi donuk kaka yapıyor 2-3 saatte bir ıkınarak böyle kaka yapmaya başladı ıkınırken de zorlanıyor bugün sabah ve gece yatarken bi tatlı kaşığı zeytinyağı verdim kabız gibi yapıyor bi yandan da diyorum şükür yapıyor hiç yapmasa daha kötü