Ruya55 Selamünaleyküm anneler benim bacaklarımda morarmalar var daha doğrusu morarmalar oluyor sonra gidiyor tekrar çıkıyor ve artık korkmaya başladım sizde de oluyor mu?
Lokumumm Ruya55 aynen canım bnm de oluyo çarpmadan desem carpilacak yerlerim de değil hastaneye gitmeye de korkuyorum bekleyince daha korkutucu sonuç mu verir onuda bilmiyorum bakalım belki başına gelen bir anne aydınlatır bizi🌼
kurkmantosuz-madonna Ruya55 canım bi trombosit seviyene baktırmanı tavsiye ederim . Benim abimin de vücudunda sebepsiz yere 1 lira büyüklüğünde morluklar oluşmaya başlamıştı. Tahlil yaptırdım adamın vücudunda sayılı trombosit varmış. İntaniye de yattı , kemik iliğinden örnek alındı sebepsiz trombositopeni tanısı koyuldu ilaç kullanıyor şimdi . İhmal etme kesinlikle
sedaykn Ruya55 Benim de oluyor çok uzun zamandan beri. Bazen o kadar büyük oluyor ki. Doktora gittim hematoloji bölümüne yönlendirdi. Periferik yayma testi ve ileri tetkik testler yapıldı. Çok şükür bir şey çıkmadı Benim kılcal damarlarım yüzeye çok yakın ondan oluyormuş.
Nesrina Sebepsiz olan morarmazlar için doktora gidin hemen , kan tahlillerinizi yaptırın. Demir eksikliği , vitamin eksikliği vs olabilir ilerlemeden çözüm bulmak lazım derim
Ruya55 Lokumumm bn yarın sağlık ocağına gideceğim Rabbim bizi evlatlarımıza bağışlasın bnm çok küçük ve diz altinda
Ruya55 kurkmantosuz-madonna bnm o kadr buyuk değil çoğu zaman bir fındık kadr cikiyor ve mosmor da değil ama yine de korkuyorum ve yememede hiç dikkat etmiyorum malesef çok istahszm
kurkmantosuz-madonna Ruya55 yeme içme ile olmaz o düşüklük tamamen dalak ile ilgili basit bi hemogram tahlili işe ortaya çıkar , endişe yada stres etmeyin yaptırın em azından aklınızda kalmasın
Tesbihlibebek Vitamin eksikliğindede oluyor muhtemelen sizin bu sebepledir tahlil yaptırın içiniz rahat olsun 😘