Merhaba anneler.. Bebegim 1 yaşında ama süt veya sütle yapılmış mamalar dışında bir şey yemiyor.. Ek gıda çeşitlerinden yapmadığım kalmadı. Dökmekten yıldım. Videolar oyunlar yok kaşığı ağzına koymuyor. Acaba formul mama vermeli miyim ? Emziremedim ve bebelac gold kullanmıştım sonrasında pirinç unlu mama ile devam etmiştim simdiye kadar ne versem yiyordu. Zayıflıyor gittikçe. Ne yapmalıyım sizce ?