İyi akşamlar herkese bir sorum olucak kızım suanda 1 yaş 3 aylık 1 yasına bastığında yurtdısındaydık malum korona vardı ve hastaneye gidemedim. Burdada aşı olayı farklı biraz hala yaptırmadım. Çok aklımı kurcalıyor sizce hala yaptırabilirmiyim? Yaptırmasam ne olur ? Düşüncelerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız rahatlıcam az da olsa 😔