Kızım 23 aylık ec egitimine basladım cunku hazır oldugu belirtileri vardı cok güzel gidiyor ama suan 4. Gündeyim o bana çiş var cok nadir diyor genelde ben sık sık götürüyorum yapıyor kaka yı söylüyor genelde. Bazen çiş kacırıp anne çiş diyo tut kızım diyorum götürüyorum kalanı wc ye yapıyor sizce iyi bir gelişme mi bu böyle devam edeyim mi. Gece hiç yapmıyor artık gündüz uykularında da yapmıyor