11 gunluk oldu oğlum ama ağzında pamukcuk cıktı geçmiyor krem sürdük geçmiyor damlası varmış onu alıp gelicek şimdi eşim o da geçirmezse napıcam 27sinde kontrolümüz var geçmezse erken gidicem olmıycak böyle canı acıyor dur diye sabahtan beri ağlıyorum onun için 😭 karbonatli su ile ağzını bezle sil dedi saglikocagindaki hekim ama internette baktım zararlı diyo napıcam ben olupta geçiren var mı anneler yardımcı olurmusunuz?