Benimde kızım 8 ay 3 günlük çok fazla terliyor emzirirken bile kafası ve benim kolum öylece su oluyor. Bende sadece atletle yatırıyordum ama geceleri hiç üstünü örtmüyor sanırım sabaha doğru serin oluyor kollarına falan bakıyorum üşümüş o yüzden en azından üşümesindense terlemesi yine daha iyidir diye dayanamayıp pijama giydiriyorum🙈
Bitsin artık bu sıcaklar bebeklerimiz mahvoluyor🤦🏻♀️