Yamaniko20 Anneler oğlum 3 aylık kucağımda tuttuğum zaman bacakları mosmor oluyor yatırınca düzeliyor. Sizinde böyle oluyor mu doğduğundan beri böyle kan akışı sağlanmıyor galiba bacaklarda.
Hsyh Yamaniko20 hayır kan akışı olduğu için oluyor diye biliyorum ama emin değilim benim bebeğimede oluyor mormor benek benek oluyor geöiyor normal siz elinizi havaya kaldıtdığınızda bembeyaz olur indirince morarır o misal yer çekimi denilen şeyde etki ediyor sanırım
AslhanDivarc Yamaniko20 evet 1 aylık kızım var aynı. Tuttuğunuzda kan akışı yavaşladı kısıtlandığı için oluyor.
Yamaniko20 Hsyh evet yer çekimi etkili bende merak ettim sizlerede sormak istedim. Ne zaman geçer acaba
Maral1 Merhaba evet bende bugün 4 .5 aylik kizimda farkettim ayaklarının altı mor gibiydi aynada bakarken afalladim uzattim baktim gecmisdi