Rumeysa11 Oğlum 9 aylık çok yüksek miktar da süte ve yumurtaya alerjisi çıktı ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlediniz bu mama bebeklerinize nasıl etki yaptı yardımcı olun ne olur çok kötüyüm
Meltemgunturkun Rumeysa11 bu mama alerjisini atmasına yardımcı oluyormuş ne kadar dikkatli olursanız o kadar çabuk atlatırsınız Starbucks vanilya şurubu mamanın tadını daha içilebilir yapıyor tavsiye ederim
Berilsare_ Rumeysa11 bu mama kötü bi erki yapmıyor sadece vegan bi mama sıkıntı olmaz alerjisi olanlar iciyor normal mama gibi bu da tek farkı süt proteini yok
Rumeysa11 Berilsare_ tadı cok kötüymüş galiba yarın bi denicem vermeyi içecek mi bilmiyorum biberon da almıyor nasıl vereceğim hiç bilemiyorum kabızlık falan yapıyor mu peki
Deletedmom273 Rumeysa11 biz 2 aylıktan beri kullanıyoruz kabızlık yapıyor evet bebek ederken zorlandı bebelac thıckener kullanıyoruz biz mamayı kıvamlandıran sındırımıne yardımcı oluyor çünkü aynı zamanda reflusude var bizim bebeğin
Rumeysa11 Meltemgunturkun Inşallah en kısa zaman da atlatırız ya alerji oranımız çok fazla çıktı çünkü bu mamanın inşallah bi yan etkisi olmaz oğlum biberon da alan bi bebek değil nasıl vereceğim hiç bilmiyorum
Zuzuuu Rumeysa11 Bebeğinizin ihtiyacı kadar verebilirsiniz benim kızım doğdu doğalı hep düşük miktar içerdi mamayı o yüzden fazla cc içmiyor zaten 9 aylıkmış ek gıdanızda varmış fazla içceğini sanmıyorum 200 cc çok gelebilir