7 ay 7 günlüğüz ne yaparsam yapıyım yemiyor ağzına katı bir şey bir şekilde versemde kendi kendini buşandırıyor ve istemiyor yutmuyor gezdiriyorum oyun oynuyoruz sürekli eline dursun diye birçok şey veriyorum asla mutlu değil sürekli ıhhh ıhhh sürekli ağlamaklı ben artık napacağımı şaşırdım anneler neden böyle hiç anlamıyorum dışarı çıkarıyorum bir yarım saat mutlu sonra yine ıhh ıhhh yani aklınıza ne gelirse yapıyorum bir türlü mutlu göremedim sürekli farklı istek ama ne istediğini de bilmiyor 😔😔😔