Kuzum35 Eelif24 ilk okuldan beri saçlarım hep belimdeydi bebekten sonra omuzlarımın üzerinde kestirdim rahatladım, aslında kısa saçta yakışıyormuş bana😁
Mervemom Eelif24 benim doğumdan önce belime kadardı saçlarım sonra kaya doğunca baş edemedim omuzumdan çok az aşağıda dümdüz kestirdim ne yalan soyliyim özlüyorum saçlarımı ama bebekle zor işte