Arkadaşlar bebeğim prematüre 3 aylık bebek bugün çok ağladı durmadı kusması da çok oldu hapsuruk var biraz fazlaca birde burnu tıkalı gibi denizsuyu kullandım. Gazi vardır die gaz ilacı verdim. Kimyon rezene çayı verdim 2-3 kaşık oda fayda etmedi. En sonun da yarın fitil verdim uykusu var ama uyusada sicriyo uyanıyor demin biraz poposundan gaz çıkardık evde kucagimda koştuk azicik gaz çıkardı. Ateşi yok.