Deletedmom310 Anneciikk bende bebeğime.emzik vermedim 3. Ayda parmak emmeye başladı bunu biraktirabilmek için emzik verdim en son
Anneciikk Eymnelf emzik kullandim meme reddi yapti bir ara o yuzden az az verdim emzigi o arada parmagina alismis napicam bilmiyorum emzik tutmuyor simdide
Anneciikk Deletedmom310 aahh emse dorduncu ayda emzik tuttu besinci ayda meme reddi yapti o yuzden emzigi az verdim o ara parmagia alismis sonradan fark ettim.. emzigi birakti daha da tutmuyor 😔