1453h Kizlar makat çatlağı için kullanıyorum ikisini karıştırıp içine sürüyorum kullanan var mı içine mi sürüyorsunuz yoksa dışınami
Annemmmm 1453h ben hamazing ve anestol verio doktor bana makat çatlağı vardı kabizdi diye karıştir makat deliğin e sür dedi içine demedi
tugceo92 1453h anestol pomad bebeğimde ise yaramadı. Çocuk cerrahına götürdük. Şuan bir toz kullanıyoruz. Icırıyorum. Onun dışında proctolog kremi iç kısmına ve çevresine dogru doğru suruyorum acıtmadan . Cerrah o şekilde söyledi
Annemmmm 1453h geçti ama bize kan ilacı yapmıştı onu bıraktım bn kullanmıyorum onu kullanmayın ca kabizlik da gitti onları ds sürdüm bir hafta kadar geçti bnce siz kabız yapan ne onu engelleyin önce
tugceo92 nilay35 aa hiç duymamıştım onları canım. Ama kendim için değil bebegim için. Yanlış anlaşılma olmasında. Çünkü doktor tek krem verdi bebeğime. onu kullanıyorum düzenli . Birde toz var sabah aksam onu veriyorum 2 gunde bir. biberona koyup