zuzula 8 aydır diyetteyim doktorumuz açalım dedi. Bağırsak tepkimeli alerjisi oğlumun. Yoğurt verdim bugün bir çay kaşığı bağırsak tepkimeli olduğu için eğer huzursuzluk hissedersen, uykudan uyanırsa sebepsiz yere buda belirti dedi. Henüz belirti göremedik bakalım 3 gün daha devam. Siz tüketiyorsanız bence ona da yavaş yavaş verebilirsiniz.