Bnmki 1 yasına geldi anca pütürlüyü yemeye alıstı ama yinede iştahsz. Bikac lokma sonra istemior.o yüzden mamayı cok içior.
Sabh 7 8 gibi 150 cc mama ve uyur
10 gibi bir yumurta (rafadan) kaşar peynir zeytin minik minik yada bebe biskuvili karışım.
Öğlen 180 ml mama ve uyur
2 3 gibi meyve püresi yogurlu yada puding muhallebi falan
4 gibi 180 ml süt( eğer az yediyse veriorm) uyuyor.
6 gibi bizimle yemek yer çorba yada sofrada ne varsa atıstırır. Yemezse yine mama
8 9 gibi 180 cc mama ve gece uykusu
11 12 gibi uyurken gece maması 120 cc