cicekliagac Bebeğim 5 aylık dik tuttugumda ayaklarını basmıyor. Çok nadiren direniyor. Kalça ultrasonu normal. Doktor bir problem olmadığını söyledi. Ama size de danışmak istedim.
Araseymen cicekliagac 3.5 aylıkken bastı ve dik duruyordu bebeğimi bıraktığımda 2 saniye devrilmiyordu şimdi 6 ay 22 günlük basıyor kollarından tutunca adım atıyor yürümeyi öğrenmeye niyetli baya 🤭
tugceilealin cicekliagac cok minik daha acele etmeyin benim kizim da 7 ay civari basmaya basladi hala 4 4 luk degil yani 10 11 aya dogru tam yoluna koyarlar
Muhkub2016 Bnmkide geç bastı 7 ay felndı sanırım tam hatrlamıyırum. Ama 5 aylık dönemlerinde bnde basmıyor güçsüz diye endişe ediyordum. Sonradan bu tedrgnliğin herşeyi kafaya takmanın ne kadar saçma olup anca kendimi üzdüğümü farkttim. Çnkü çocuk zamanı gelince herşeyi yapıyor. Ben Bi yerden sonra önemli Bi durum olmadıkça takmama kararı aldım. Şuan 16 aylık afacan maşallah. Zaten desteksiz oturmadan basmayıda doktorlar onermiyor.
Pedaliza bizim doktorumuz asla bastirmayin, kemikleri cok yumusak sonra bacakları carpik olur dedi. Ona birakin ne zaman ayaga kalkmaya calisirsa o zaman basmali dedi. O da takriben 9 10 aylikken baslar dedi. Sevgiler :)
tugceilealin cicekliagac millet surekli bisiler soyluyor bosverin siz doktorunuza gidiyorsaniz o da bakiyordur.elinizle ayagina ittirin azcik yatarken size karsi direnc gosteriyorsa yani ayaklarda guc varsa korkmaya gerek yok.
cicekliagac tugceilealin var var. Doktor da bir problem yok dedi zaten de işte bilirsiniz insanın kafasına takılıyor yine de çok teşekkür ederim 🌸