Ysmn99 canım benim bebeğime 1 aylıkken biberon vermeye çalıştık hastanede yattığınız zaman sağıp versin biberonla beni sütümü bile içmedi mama denedik içmedi wee nin biberomuydu çok denedik ama almadı eve çıktık ben yine vermeye çalıştım almadı midesi bulandı diliyle itti hep emzik gibi damaklı biberon başlığı aldım onu da almadı
Philips avent in anne gögüs uyumlu olanı varmış onu almak istedim bulamadım internetten bakarken mamajoo nun da anne gögüs uyumlu olanını gördüm onu aldım verdim ilk denemede aldı
Mama olarak da ilk bebelac gold aldım şuan da aptamil kullanıyoruz ama ikisinin tadı da aynı yabancılık çekmedi 🌸