Kızın 10 buçuk aylık yüksek ateşi var 40 I buluyor doktora gittik kanda enfeksiyon yok ishal kusma yok idrarda bişe yok sadece yüksek ateş 🤒 altıncı hastalık olabilir bekleyelim ateş düşürmeye çalışalım dedi ama ateşi çok zor iniyor bu şekilde olan bebekleriniz oldu mu neler yaptınız acaba şaşırdık kaldık