Benim de bebeğim 1 ay 11 günlük. Biz de gaz sıkıntıları çok yaşıyoruz. Aynı kaka problemini biz de yaşamıştık. Çılgın gibi ağlayınca soluğu acilde almıştık. Kıçından bi ilaç sıktılar birde ağrı kesici şurup verdiler. Eve geldik çocuk kakasını yaptı. Sanki ben yapmışım gibi üstümden bir ağırlık gitti. Pişik kremiyle kıçına hafif masaj yapıyorum. Bu sayede 2 kere daha kakasını yaptı. Şimdi daha iyiyiz. Ama ben yinede masaj yapmaya devam ediyorum.😁 Gaz bize de çok sıkıntı yaşatıyor. Biz sap simplex ve bir probiyotik damlası adı aklıma gelmedi iki adet ilaç kullanıyoruz bununla ilgili. Sap simplexi yeni kullanmaya başladık. İlaç olduğu için kullanmamak için direndik ama mecbur kaldık. Ayrıca her altını açtığımda masaj yapmaya çalışıyorum izin verdiği sürece. Bir gün duş aldırıyorum, bir gün ılık su dolu kovanın içine belinden aşağısını sokuyorum. Rahatlatsın diye her gün suda yani. Ayağından çorabını çıkarmamaya çalışıyorum. D vitamini ile yarım çay kaşığı zeytinyağını günlük karıştırıp veriyorum. Gün içinde gözetimimde yüz üstü yatırıyorum bence çok rahatlatıyor. Buna rağmen gaz krizimizi mutlaka günlük yaşıyoruz.Wallahi benim de en az bu kadar ilgilenilmeye ihtiyacım var ama nerdeee😁 yorgunluktan uykusuzluktan en sonunda bayılacağım galiba. Allah sabır versin hepimize🤗