[silindi] Merhaba! 3,5 aylık bebegımı kısa kollu ile uyutuyorum.gögüs kısmını içten elleyince hafif soğuk gibi geliyor bana ama oda sıcak.ne giydirecegimi sasırdım .istanbulda yaşıyoruz.siz nasıl yatırıyorsunuz
Birkucukeylulmeselesi [silindi] burası da normal de serindi kaç gündür çok sıcak cam açık ve zıbınla yatırıyorum tuncelinin ilçesindeyiz dağın başı cana uzak pike örtüyorum üzerine de
DorukHilal Zıbın iyi terlemesindense üşüsün ki bu havada üşünmez zaten😂 üstüne ince bir müslim yada pike atabilirsiniz
Cnsnhr [silindi] ben de silivrideyim canım İstanbul da.doktor 28 derecenin üzerinde uzun giydirme dedi bebeğim 18 günlük ve gerçekten kısa kollu zıbınla yatırıyorum . Üstüne de ince bir müslin.
Mrc123 Cnsnhr bende silivri deyim. 29 gunluk bizde. Bende kısa kollu zıbın alt pijama ve yarım kundak yapıyorum. Uzeri ne de Müslin örtüyorum.
bircocukannesiomom [silindi] bizimki de öyle yapıyo o yüzden çok korkuyorum örtmeye. Bi kere kafasına çekmiş örtüyü. Boğulurken gördüm. Bebeğimin sesini çıkarmaya bile gücü kalmamıştı gece tesadüf en uyandım gördüm. Allah yardım etti… Sizin bebek kaç aylık şuan?
Cnsnhr [silindi] ben aldım canım sürekli gözüm onda . Nem , derece ve saat göstergesi olan dijital saatler var onlardan alabilirsin
Derinciim Sadece zıbınla yatırıyorum üstünede örtü örtemiyorız örtünce ayaklarıyla açana kadar uğraşıyor odası 30 derece falan oluyor 3.5 aylık kızım üşümüyo bence 1 aydır böyle çok rahat uyuyo
Kk39 [silindi] aynenn bende.kisa kollu zıbın ile yatıyorum ayakları üşüyor bazen o yüzden çorapta giydiriyoerum üzerinede muslin battaniye tamamdir👍
balannesi_ [silindi] bende İstanbuldayım sadece zıbın bazende zıbın ve şortla yatıyo be asla üstünü örttürmüyo üst hep açık ama üşümez bence bu havalarda
Smnl [silindi] sadece zıbın atlet üstüne bir şey örtmüyorum.kalpleri bizden 2 katı hızda atıyor bize göre sıcağa daha duyarlı ve dayanıksızlar
Aliasafannesi [silindi] ensesine bak ensesi soğuk geliyorsa ince bir şey örtülebilir bende İstanbul’da yaşıyorum ve zibinla yatırıyorum ve bizim Dalana kadar balkon kapımız açıktır çünkü evimiz çok sıcak bana kalsa soyunup yatacağım 😆😆
Cin [silindi] uyku gurusu ile uyuyoruz biz o yüzden içinde sadece kolsuz zıbın oluyor Üşüyüp üşümediğini kulak memesi ve burun ucundan anlayabilirsiniz
Borasmomy [silindi] benim bebeğim de 4 aylık zıbınla yatırıyorum neredeyse 1 aydır üstünede ince battaniye bazen çok sıcak oluyo onu bile örtmüyorum üşümekten zarar gelmez terlerse üstünde kurursa hasta olur canım