aLmisMomSs içiniz rahat olsun diye yazıyorum yalnız değilsiniz😊 Emzik koleksiyonu yaptım diyebilirim🤦🏻♀️ Gördüğüm her marka, her model emzikten aldım tutar umuduyla. Hep attı, ben denedim o kabul etmedi derken üstelemedim daha.. Epey sonra 4.ayında öylesine bir kere daha denedim ve tuttu. Tamamen kendiliğinden gelişen bi durum.. Bu arada ‘bibs’ marka emziği sevdi. Umarım sizinde bebeğiniz tutar, gerçekten kolaylıkmış🙏🏻