Damlanurunannesi Bebeğim 3 gundur sürekli ağlıyor önceleri böyle değildi karnı tok altı temiz ama ne bende ne eşimde kucağınıza aldığımızda durmuyor sürekli ağlıyor acaba bi yeri mi agriyo kayinvalidem kucağına alınca susuyor acaba benim kokumu mu unuttu bilgilendirir misiniz
MinnakAnne Damlanurunannesi Gazı vardır annesi gaz damlası kullanıyor musunuz doktoruna bi danışın isterseniz
Damlanurunannesi [bilinmeyen] benimkinin gaz sorunu da var ama çıkartınca gene aynı durmuyo dün gene gündüz uyandı gece 10 a kadar uyumadı
Damlanurunannesi [bilinmeyen] evet olabilir cunki hirliyo emerken de durup nefes aliyo devam ediyor aspiratorle çekicem ama korkuyorum birşey olacak diye