Bekra 1 aylık olduk biz anne sütü almıyor mama veriyorum son bir kaç gündür iştahı kesildi ve her mama yerken ıkınıp kıp kırmızı oluyo ve aglamaya başlıyor neden böyle oluyo acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi ?