EylulMother Meraba kizlar 2 aylik bebegim var ilk ben bogaz enfeksiyonu geçirdim sonra kizim simdi de oglum 2 aylik gitsem belki ilac falan vermezler diye gitmiyorum burnu tikali bide oksuruyo napsam acaba gotursem mi yqda evde ne yapabilirim
Nurbeyaz EylulMother hemen götürün beklemeyin bronşite çevirmiş olabilir öksürük varsa . Serum fizyolojik alın dik tutun her deliğe 2 CC sikip ters çevirip sırtına vurun burnu açılacaktır
Zk95 EylulMother o aylarda bizde yaşadık. Doktora götürdüm öksürüyo diye bişeyi yok dedi ve akşamına hırıltı başladı arayıp dinlettim hemen acile gidin dedi. Bronşiolit e dönmüş hemen ventolin falan verdiler sonra evde devam ettik bronşit olmadan kurtulduk çok şükür ertelemeyin. Ve burnunu açık tutun mutlaka
Janss EylulMother Öksürük varsa kontrole götürmeniz doğru olur. Terlememesine, odanın havalandırılmasına dikkat edip burnunu serum fizyolojikle açık tutun. Emiyorsa sık sık emzirin. Geçmiş olsun. 🌱
Deletedmom276 EylulMother öncelikle doktora götürün mutlaka, herhangi bir enfeksiyon varsa ilerlemeden önlem alınır, ayrıca emziriyorsanız eğer bol iliksulu yemekler çorbalar tüketin.