Herkesin bebeği mi böyle acaba anlamadım güç kuvvet sabır kalmadı 2 haftadır canımı okudu. Doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebeğim var sürekli kucakta uyuturken canımı okuyan emerken iki fırt bı taraftan iki fırt bı taraftan sonra diğer taraftan bu sekildeyiz sürekli. Son 2 haftadir Daha beter sürekli kucak istiyo mız mız hep ağlıyor yemek yemiyor uymuyor emmiyor ne zaman bitecek yaaa😭