Kızlar bundan 4 ay önce görümcem uyuz oldu başka sehirdeydi buraya geldi ve uyuz bize de bulaştı ozamanlar hamileydim korkuyorum geçmezse oglumada bulasirsa diye birsuru krem kullandık faydasını gormedim şimdi oğlum 2 buçuk aylık vücudunda yaralar var doktora gittik alerji dedi sampuanini mamasını losyonunu herseyini değiştirdik düzelir gibi oldu derken bida busefer başka doktora gittik ve uyuz olduğunu söylediler eşim ve bende kasiniyoruz eşinin ailesiyle aynı apartmandayız onlarda kasiniyo napicam ya bi akıl verin hiçbirşeyin faydası yok