1mom1baby Eğitim için belirli kriterlerin olması gerekiyor çocukta.Oncelikle çiş kaka farkındalığı olmalı sizinle az da olsa iletişim kurabiliyor olmali çiş kaka diyebilmeli.Mesela öğlen uykularından kuru kalkıyor muydu kuzunuz yahut geceden sabaha kuru uyandığı?
Bezini cekistiriyor kaka veya çis yaptığında rahatsız oluyor muydu?
Kakasıni saklanarak yapıyor muydu?
Tuvalete gitmeye hevesi var mıydı siz yaparken otururken o da bende oturcam vs gibi heves ediyor muydu?
Bizim bugün 12 gün felan oldu. Çiş için 3 4 günde alıştı oğlum ama kakayi ilk hafta ya altına ya balkona ya yere yaptı yahut tuttu.Sonraki hafta düzeldi gelince şu an söylüyor ve tuvalete yapıyor.
Tuvalete girdiğinizde eğlenceli hale getiriyor musunuz örneğin sifonu beraber çekip bye bye ciss yapmak gibi?
Eğitime başlamadan önce örneğin salı gününden sonra bez takmak yok sen abi oldun bende babanda tuvalete yapıyoruz gibi anlatmaya başladınız mı ara ara ?
Eğer kuzunuzu dogru gözlemlemeden bu işe kalkistiysaniz o zaman süreciniz uzar ve sinirlerinizi kontrol edemezseniz ilerde başka sıkıntılara yol açabilirsiniz . Kolayliklar dilerim
Başka bir arkadaş için yazmıştım sizin için tekrar kopyaladım.sizin şu an korkusu için tek yapmanız gereken durumu normallestiriyor olmanız.Herkes tuvalete yapıyor sen abla oldun kızım yapabilirsin öğrenebilirsin ben sana güveniyorum gibi yaklaşımlarda bulunmalisiniz.İllaki kazalar olacak başladığınızda kizmadan ama her defasında tuvalete yapmamız gerektiğini anlatarak yaptığının yanlış olduğunu ama hata da yapabileceğini biliyo musun bende arada kaciriyorum kızım ama hep tuvalete yapıyorum gibi kuzunuzun pskilojisini anlayarak süreci yonetebiliyor olmalısınız.oturmak istemiyorsa sonucu kaza bile olsa oturtmayin diyorlar sürekli cisin var mı diye sormak yerine tuvalet zamanı tabirini kullanarak kuzunuzu tuvalete yönlendirmek saatte bir tuvalete götürmek tuvalete götürdüğünuzde yaptığı zamanları not etmek saat için saatte bir alarm kurmak mümkünse telefondan olmayacak saat çaldığında aaa bak kızım tuvalet zamanı demek 😊 ve ona inandığınizi her zaman belirtmek.Bol sabır diliyorum bence baslayabilirsiniz 😊