Krgztuba bebekler alışmazlar, ilk üç aya kadar zaten anne kucağından ayrılmak istememeleri gayet normal,9 ay içinizdeydi ve hiç tanımadığı bir dünyaya doğdu (ışık ses koku ve artık daracık yerde değil) korkuları var ve büyümeye çalışıyor, muhtemelen ikinci atağını da bu dönemlerde yaşıyor yada yaşayacak, ilk üç ay dördüncü trimester olarak da geçiyor, dünyaya adapte olma zamanları, algıları açıldıkça kucağa gelmek istemeyecektir emin olun, biz üç ay slingle yaşadık evin içinde, şu an 14 aylık olacak kucağıma zor alıyorum 🥳 ayrıca bilimsel olarak bebeklerin beyninde alışkanlık kısmı henüz aktif değil, çooook sonra aktif olacaktır. Alışkanlık edinmezler lakin deneyimleyebilirler. Örneğin hamileliğiniz hareketli geçtiyse, zar zor oturan bir insansanız bebeğiniz sallanarak uykuya geçmeyi deneyimlemiştir; bunun gibi. Sağlıkla keyifle büyütün 🥳🦋