Merryyy bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bebekler yenidoğan zamanı emmeyi yeni öğrendikleri için uzun uzun emiyor ama emmeyi öğrendiklerinde bu süre bebeğin emme kuvveti ile doğru orantılı şekilde düşüyor. Eğer çişli bez sayısında değişiklik yoksa korkulacak bir şey de yok.
Memede ağlama sebebi gaz veya burun tıkanıklığı olma ihtimali çok yüksek.
Yeşil kaka ile ilgili de bazen sizin yediğiniz yeşil yapraklı sebzeler, bezelye gibi gıdalardan olabiliyor. Bir ihtimal de alerji üzerinde durulabilir kaka testi de yaptırabilirsiniz ama yeşil kaka uzun sürerse doktora göstermekte fayda var