Yoncaa benim bebeğim de 3 ay 7 günlük. Aynı problemleri yaşıyoruz birebir 2 gündür. Meme reddine benzer bi durum sanırım, normalde emen bebeklerde bu haftalarda meme reddi olabiliyor. Biberonu ağzına aliyor diliyle itiyor bağırıyor, aç farkındayım açlıktan da uykuya dalamıyor sürekli bağırıyor. Uykusunda vermeyi bulduk çözüm olarak. Bi deneyin isterseniz. Uykuya daldigindan emin olduğum zaman hiç kucağıma almadan biberonu veriyorum o zaman emiyor. Emmeye başladı sıkıntı yok diye kucağıma almayı denedim yine almadı, o yüzden hiç yerinden kaldırmıyorum. Böyle olunca gaz oluyor karnı sabaha kadar davul gibi şişmiş ama gazi çözmek daha kolay geldi, sabah kayinvalidem yüz üstü yatırmış, öncesinde biraz karnına masaj yapmış bacaklarına bisiklet hareketi yaptırmış, baya gaz çıkardı diyor. Napayım dedim aç kalmasındansa derdimiz gaz olsun