Batimoms Çok haklısın biliyomusun birde etrafın kıyaslaması insan ister istemez takıyor. Birde benim oğlum 33 haftalık prematüre doğdu. Motor gelişimi geriden geliyor. Mesela 14 aylık olmak üzere ne emekliyor ne yürüyor. Başlıyolar aaa yürümüyormu diye. Pütürlü yemiyor her yolu deniyorum başlarlar neden yemiyor alıştırmamışsın. Bir bilseler elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Ama çocuk kendi seçiyor, ne istiyorsa onu yaptırıyor zorlamakla olmuyor ki. Dediğin gibi takmamak gerekiyor aslında🌸