AylinBayrak Bebeğim 2 aylıkken kaldığımız ev yüzünden bronşit olmuştu. Klimalı olduğu için o şekilde ısınıyorduk. Şuan ev değiştirdik doğalgazlı ve asla terli bırakmıyorum 11 aylık oldu yeniden bronşit dedi doktor. Böyle olan var mı nasıl geçti? Çok üzülüyorum lütfen cevap verir misiniz
AselinAnnesiiiii AylinBayrak biz hava veriyoruz bronşit değil ama grip çok kötü baya iyi geliyor ventolini hava makinesine döküyoruz doktorumuz öyle dedi
AylinBayrak AselinAnnesiiiii yarın tekrar götüreceğim doktora bakalım Nebulü nerden aldınız acaba marka önerir misiniz
AselinAnnesiiiii AylinBayrak biz arkadŞtan aldık doktor 1 hafta kullanın dedi ama gerekli olursa Alcaz tabi sessiz çalışanları varmış bizim elimizdeki sesli kızım korkuyor