kızlar oğlum 6 ay 4 günlük. çok sakin bir bebektir, doğduğundan beri 10 kere ağlamadı diyebilirim. acıkınca ve uykusu gelince biraz huysuzlanır o kadar. bugün sabahtan beri toplam 2 saat uyutamadım. ek gıdaya geçtik normalde pek heveslidir, bugün onu da doğru düzgün yemedi. akşamları 8 gibi uyur normalde, 7de emerken uyuyakaldı, hadi uykusuzdu normaldir dedim. o saatten beri her 10 dakikada bir katıla katıla ağlayarak uyanıyor. gözlerinden nasıl akıyo yaşlar anlatamam 😔baktım ateşi yok. aç değil, altı temiz. diş mi dedim ama ondan da hiç birşey anlamıyorum. doktora götürsem mi diye bile düşündüm, eşim bebek ağlıyo diye acile mi gidilir dedi? 😔 atladığım bişey olabilir mi? yarın sabah zaten gidicez hastaneye ama şimdi yapmam gereken bişey var mı?