Merhaba bebeğim 10 aylık yaklaşık 4 buçuk 5 aydır sleepy natural kullanıyorum daha öncesinde premium care kullanıyordum losyon kokusu rahatsız ettiği için değiştirdim, sleepyden gayet memnundum fakat bugün bezini takarken elime iğne gibi bişi geldi sert plastik bir parça tam takarken bezden çıktı çok şaşkınım daha önce bu şekilde bir durum yaşayan var mı ? Lütfen bezleri elinizde bir kontrol edin takmadan önce.