Newannis hzlssmoom bizde bu gun olduk 4 ay asini bizimde atesi var calpol surup verdim iyi oldu biraz
Damla93 hzlssmoom ılık suya ellerini batır her yerine sür calpol varsa 3 saat arayla ver canım hala düşmüyosa eczaneden ateş düşürücü fitil al yarım olarak verebilirsin geçer inşallah çok geçmiş olsun
Guler100 hzlssmoom tez vakitte duser insallah arkadaslarla ayni seyleri soylemeyim sadece panik yapma canim
Alyase Bizde geçen Ay olduk canım 38 di ateşi ılık su yaptım alnına koltuk altlarına koydum sadece zıbın giydirdim calpol verdim düştü çok şükür 🍀
Blgnrb hzlssmoom bizde dün olduk gün içinde 37,7 filan oldu soğuk uygulama yaptım daha öncekilerde 38 i geçmişti hem soğuk uygulama hemde calpol verdim düşmüştü ama düzenli takip ettim