nazrin_rzza11 Merhaba anneler.Bebegim 1aylik emziriyorum.Acaba mc donalds yesem bebege bir zarari olurmu?Biliyorum zaten zararli bir yiyecek tabikide tavsiye edilmiyor ama yinede sizler nasil yaptiniz emzirirken boyle yiyecekler yedinizmi?
Brna-34 nazrin_rzza11 ben hamileykende dogumdan sonrada yedim sadece canim kolayı cok cekmisti bardagin dibine cok az koyup icmistim.
GoGirl nazrin_rzza11 devamli tuketmediginiz zaman hicbir sey olmaz caniniz istemis yiyin afiyet olsun
Annesirintugceuzun nazrin_rzza11 Yiyebilirsiniz bir şey olmaz. Gaz yapmayacak şeyler yemeye dikkat edin sadece. 👌👀
Deletedmom388 nazrin_rzza11 Canım çektiğinde abartmadan her şeyden yedim ben.Sadece ilk zamanlar gazı olduğu için gazlı içecekler tüketmemiştim o kadar
Deletedmom346 nazrin_rzza11 lütfen kendinize eziyet etmeyin ne isterseniz hoppp mideye ☺️ Ben hiç takmadım cola 3 ay içmedim sonra gazı çözünce onu da içtim eğer izin verselerdi hastanede doğum yapar yapmaz hamburger yiyecektim olmadı ☺️☺️☺️
nazrin_rzza11 Deletedmom346 Hic bir sey yemiyorum diye bilirim.Doktor o kadar sey saydiki yeme diye sonunda sordum peki ben ne yiyeyim?😂
Psikologanne95 nazrin_rzza11 ee ne dedi😂aynısı babada dedi o yasak bu yasak ne yiyeceğimi şaşırıyorum valla bu gaz olayı yüzünden 😒
Deletedmom346 nazrin_rzza11 Başta insan hep tedirgin oluyor benim hem Kadın doğum hem de çocuk doktorum kasıp germediler beni bilemiyorum o konuda çok rahat ettim ☺️ Ye canın isterken ye Cola içmezsin gaz yapmasın diye olur biter. Tuhaf bir anım emzirirken deli gibi susuyorum kayınvalidem diyor ki su içme emzirirken çocuğun genzine kaçar içmemiştim korkudan sonra anladım ki kafam kendine geldikçe ne saçmalık ☺️ Kasma stres yapma hep şunu düşün eskiler ne bulursa yiyormuş ne olmuş bizlere hiç ☺️