Bebeğim 14 günlük , anneler 2 saatte bir en geç kaldırıp emzirin veya mama verin diyorlar kan şekeri düşmesin diye. Ama doktorlar uyuyarak büyür acıkınca zaten kendi kalkıp ağlar çocuğu uykusundan bölüp huzursuzlaştırma diyor . Doktorlar da sonuçta dün ki doktorlar değil hangisini yapmalıyım kafam karışık