Deletedmom7 CemileF aksine ortalamaya bakıyor karşılaştırma değil bu çünkü bende yapmıştım ortalamaya bakıp iyi mi kötü mü diye . Tabi ki her çocuk bir değil onu da biliyoruz
Rkaraevli 3850 gram ve 52 cm doğmuştu benimki. 1.ayda 57 cm ve 5200 gramdı. Ama her çocuğun büyümesi farklı oluyor tabi, sağlıkları yerinde olsun miniklerin yeter. ☺️
Eylulum48 zeynepelam bu bakmak değil kötü niyetlede sölemedim sadece piskolojik olarak kendinizi yıpratıyorsunuz 600 gram alanda bebek iyi gelişiyor 1500da zaten doktorlar diyor bunu
melankolik zeynepelam 3.400 kg doğdu 4.700 dü yani 1300 kg aldı boyumuzda 3 cm uzamış bakalim ikinci kontrolde nasıl olcak 💕