Mervemerveesk Bmk ben 1 senedir bosch marka 7 çekmeceli kullanıyorum. Memnumum. Çok da elektrik yakmıyor
Emel3003 Bmk Beko 7 çekmeceli almıştım ayda 8 lira yansıdı faturaya çok beğeniyorum geçen sene 1600 liraya almıştım
anakraliceee @Bmk arçelik 6 çekmeceli kullanıyorum canım memnunun 7 buçuk sene oldu bi sıkıntı yaşamadım
anakraliceee @Bmk canım düğün zamanı almıştık evlendiğinden beri kullanıyorum ne kadar fiyat farketti bilemiyorum ama bize gelen arçelik servisi 10 lira farkeder demisti😊