Siz ne zaman aldınız?
Kızım 10 buçuk aylık bir yerlerden tutunca yürüyor elinden tutunca yürüyor kısacası yürümeye hevesli diye bizde ayakkabı almaya gittik. En küçük olan 19 numara bile küçük geldi (halasının ayakları küçük ona çekti sanırım) satıcı da biraz daha bekleyin dedi bizde yaşına girince alırız dedik. Var mı böyle olan ?