Merhaba benim bir kaç sorum olacak yanıtlarsanız sevinirim 😊 Şimdi ben bebeğim 25 günlük ve ilk zamanlar memeyi emdiğin de bir kere de emiyor 10-15 duruyor uyuyordu şimdi 8 dk duruyor uyuyor ben gazını çıkarırken kımırdanıyor ve tekrar veriyorum memeyi yine 10-15 dk tamamlıyorum yani yarıda bırakıyor çok şükür sütüm de var acaba yetiyor diye mi kısa kesiyor bilmiyorum ve emzikten sonra mutlaka kusuyor ilk zamanlar az miktardı şimdi biraz daha fazla kusuyor emme sonrası bu normal mi ? Bazen de kendi kendine midesini bulandırıyor. Beşiğini çok sevmiyor beşiğe koyuyorum biraz huysuz ama kendi yatağımıza koyunca duruyor. Ve bebek bezin de kararsızım ebebeğin baby me ve primanın yeni çıkanı arasında kaldım şuan paddlers kullanıyorum bitince değişirim diye düşünüyorum güzel bir bez ama lastik izi yapıyor ve her bez değişim de pişik kremi sürüyorum ama poposu nokta nokta kırmızı olmuş ve ten rengi İle kafa şekli ne zaman kendini bulur bu sorularımla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim Her telden çaldım olsun 🙃