Nursan Meryemtuba dün kavanoz mamasını aldım sütlaçtı bebeğim çok beğendi çok sevdi. Bugün tekrardan aldım🙂
Meryemtuba Nursan ay sevindim şuan ya sütüm yetmiyor sanki öyle hissediyorum bi alim dedim deniyim nasil olur daha bugün aldim inşallah iyi gelir