Kızlar kendimi aşırı kötü hissediyorum kaşlarım orman gibi cildim desen çökmüş ellerim yaba gibi ayaklarım çatlak kilo hakkında sorunum yok ama işte aşırı bakımsızım ne yapacağımı bilmiyorum saç cilt el ayak bakım için bilginiz tavsiyelerinizi söylermisiniz teşekkürler şimdiden 🙏☺️