Nur1991 Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey sormak istiyorum size bi kaç arkadaşım üç dört aylık bebeklerine günde bir kere bir tane bebe bisküvisi verdiklerini söylediler emziriyorlar da siz verdiniz mi hiç🤔🥰
Ikrazumra19 Nur1991 2 yasinda kizim daha tadini bile bilmiyor 1 tane cicibebe 3 tane kup sekere esit kendiniz yaparsaniz olur
Evlatkokusu234 Nur1991 4 3 ay cok kucukler bekleyın bence benımkı 17 aylık yenı yenı katmaya basladım bırer tane mamasına
Mom0870 Nur1991 Çok küçük bence. Ay dolunca organik keçi sütlü bebe bisküvisi vermeye başladım yeni yeni ☺️💕
ay_16 Nur1991 5 aylikken olur ama 3 4 aylikken bence verilmesi dogru degil sonucta onun midesi minicik herseyi kaldiramaya bilir yavas yavas 5. Aydan sonra baslayabilirsiniz bence
My_son Nur1991 ben 9 aya kadar hic hazirimi vermedim kendim yaptım ama hep ekmek gibi oldu e sevmedi tabi 😄 yeni yeni arada veriyorum
My_son Ayrica bu 2 3 aylikken cocuga biseyler yedirmeye calisanlari hic anlamiyorum aceleleri ne neden ne geregi var zaten sit onun tek yemego sut yoksa formul mama bebe biskuvisi neden verirsin niye yani