Araseymen merhaba ilk nasıl başladiniz uyku eğitimine ? ben ninni açıp söylüyorum. Elini tutuyorum . Yarim saat sürdügu de oluyor 10 dakika da. Uyandiginda tekrar pışpışlıyorum , kendiliginden uyumuyor çunkü. Gözünü , burnunu kaşıyıp uyandiriyor. 5 ay 27 günlük . 1 haftadır sallamaya bıraktım ben de. Gunler gectikce daha kısa olur uykuya gecmesi diye umuyorum