adaaaa yanılmıyorsam 15 yada 20 günlükken vermeye başladım sonra nurse harveys diye bi gaz damlası aldım ikisini düzenli aralıklarla veriyorum çok şükür gaz çıkarma kolaylaştı doyırduktan sonra mutlaka gazını alın birikiyor sonra çıkarması çok zor oluyor