3-4 gündür hiç huzuru yok önce gazdan sandım ama bu gaz değil sürekli bi memnuniyetsizlik önceleri pusetinde dururdu yanımda ben iş yapardım şimdi dakikada yanına gidiyorum emziğini istiyor ama atıyor dönüp dönüp veriyorum atak filan mı bide gündüz uykusu hiç yok fece güzel çok şükür ama gündüzleri en uzun 1 saati bulmuyor kendi başına sallarsam belki uyuyor